We zijn weer thuis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lex Gestel - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lex Gestel - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg Lex

31 Januari 2007 | Suriname, Paramaribo

Nog even melden dat we met een vertraging van ruim een uur weer terug zijn. Groot was de verrassing dat Katja en Pierre ons kwamen ophalen. Ik had geen winterjas bij en liep nog op sandalen. De laatste dag in p`bo doorgebracht met shoppen en o.a. de verblijfplaats (ghetto bezocht) van enkele saramaccanen uit Kajana. In het bos hebben ze het veel beter, maar ja de consumptie maatschappij dwingt ze.
Enkele foto's geplaatst: het matras met bloedvlekken na de vleermuisbeet bij Bas, het vliegtuigje met de co-piloot, de aap aan de stok, de klas van Pieter met gaten in de vloer, het nieuwe meubilair voor de school in Ligorio staat klaar, poppenkast met een oud gordijn in de klas van Frits, wat kiekjes in het africa van Kajana en zo zijn er bijna 200 foto's gemaakt. Ik hoop jullie hiermee een indruk te geven van een boeiende reis.
Ook namens Bas en Rob,
groetjes en tot ziens,
Lex

  • 04 Februari 2007 - 11:05

    Beb:

    Home sweet home. Mooie foto's die de realiteit daar goed weergeven. Wellicht een reis om nooit te vergeten. Bedankt voor je verslagen Lex,ik voelde me zo'n beetje bij jullie en ben nu toch blij dat jullie weer terug zijn. Zo gauw het past komen we over hoor. Rust nu maar goed uit , want reizen vindt ik nu niet direkt vakantie. Van Bas krijgen we wel weer nieuws uit P'bo. Groetjes aan allen en tot ziens Beb

  • 21 Februari 2007 - 01:09

    Pietervandooren:

    Hallo Lex,
    Ben even terug in de stad en heb je site ontdekt. Wist niet eerder dat je er een had. Sorry.
    Mooie foto's en leuke verhalen.
    Even een vraagje: Je hebt foto's doorgemaild, maar die zijn verdwenen omdat ik meer dan een maand niet ben ingelogd geweest. Graag nogmaals doorsturen op surinaampje007@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lex

Hallo beste kijkers, Op deze weblog houdt ik enkele verre reizen bij en vanaf 2013 ook mijn lange fietstochten. Bekijk de reisverslagen en reageer. Groetjes, Lex(xx for the ladies)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 52370

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 31 Augustus 2014

Fietstocht langs de engelse zuidkust

02 Augustus 2013 - 05 September 2013

Fietsend langs de Atlantische kust.

28 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Canada West

08 September 2011 - 08 Oktober 2011

Canada oost

14 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: