Canada West - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lex Gestel - WaarBenJij.nu Canada West - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lex Gestel - WaarBenJij.nu

Canada West

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg Lex

26 Juni 2012 | Canada, Vancouver

Voorbereidingen voor onze nieuwe Canada-reis zijn in volle gang. Donderdagmorgen vertrekken we met de trein naar Schiphol en vliegen met Transatlantic vlucht TS331 om 14.30 uur naar Vancouver. We vliegen ongeveer 10 tot 11 uur en landen als het goed gaat lokaal om 16.23 uur.
Eerst enkele dagen Vancouver verkennen en zondagmiddag komen daar Eef en Nelly aan om met ons 2 weken vakantie te vieren. Eerst een week in een huis op Vancouver-island en daarna een week in een vakantiehuisje in Whistler ten noorden van Vancouver, aan de rand van een groot national Park en skigebied. Chris blijft thuis om zijn tuin af te werken en zodoende kosten te sparen, want volgend jaar keren ze terug naar Wales. Wel jammer dat hij er niet bij is, want dan had hij toch een mooie gelegenheid om iets meer van Canada te zien. Wij hebben er zin an. Bas Stella en Mosi komen 1 juli uit Suriname aan en gaan bij ons in huis zitten. Ik zal weer proberen een verslag met foto's te maken zoals ik dat vorig jaar ook gedaan heb van Oost-Canada. We komen op 18 juli terug. Iedereen ook een fijne vakantie toegewenst.

• 27 Juni 2012 - 08:55

Barbara Van Gestel:

Hallo globetrotters Leuk dat jullie er weer op uit-trekken Ik zal zeker jullie reis volgen.En begin alvast met jullie een voorspoedige reis te wensen. Geniet van de vakantie samen met Eef en Nelly en dan nog maar wat verder kijken hoe Canada in elkaar zit.Doe maar rustig aan ,want reizen kan vermoeiend zijn. Hier is alles okido de uitslagen van de studerende jeugd beginnen binnen te komen. Ans zal via facebook wel reageren als haar living geschilderd is. Marcel fungeerd in de tuinen van de kinderen als snoeier
    tot ons eerste berichtje dan.
    Fijne tijd gewenst en tot mails Liefs van ons Beb

• 27 Juni 2012 - 19:39